Lue keskustelun säännöt.
Jonotin tänään Soneran asiakaspalveluun 1h33min. Enkä saanut ketään langanpäähän.
24.04.2006 |
pikkusen vituttaa. Klo 20 lopetin, koska asiakaspalvelu meni kiinni. Hyvin toimii.
Kommentit (3)
Jos on oikeesti asiaa, niin kannattaa soittaa sinne myyntipuolelle. Vastaaavat heti.
Mä vaihdoin veke Soneralta, koska on niin huonoa palvelua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
t.Saunalahden asiakaspalvelija
toki on meilläkin välillä ruuhkaa, mutta kyllä useimmiten pääsee heti läpi :)