Ottaisitko vilkkaan 1,5 veen hautajaisiin?
Itsestä tuntuu että ei, voi mennä aivan hulabalooksi koko homma.
Kommentit (4)
Meidän 1,5-v oli minun mummoni hautajaisissa mukana.
Halusin ottaa hänet mukaan, koska hän oli tärkeä isomummolleen ja päinvastoin. Poika jaksoi olla aika nätisti kirkossa ja juhlapaikassa pysyi aisoissa syöttötuolissa :)
Olimme sopineet mieheni kanssa, että jos tarve vaatii, hän menee ulos lapsen kanssa.
lapset täytyy ottaa pienestä pitäen mukaan juhliin - miten muuten he oppisivat, miten juhlissa ollaan? Istukaa paikassa, josta pääsette tarvittaessa poistumaan, jos kohtuuton hässäkkä alkaa.
sellainen tilanne tullut. Seurakuntatalolla lapsi istui rattaissa koska pöydällä oli kynttilöitä. Vahtiessa sai kävellä. Hyvin sujui ja positiivista palautetta vain saatiin lasten mukaan otosta.
Tietysti sijoitun lasten kanssa niin, että tarvittaessa pääsen poistumaan, ettemme häiritse muita..