Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etta mua HAVETTAA kun Lordi menee viisuihin=(. Ihan kamalaa hakea oikein hakemalla huomiota Suomen, sitten siella vaan kohistaan juntti-Suomen ehdokkaasta. Mita ne tyypit edes on,

Vierailija
11.03.2006 |

eivät ole antaneet mitään haastattelua ja naamareidensa ja kaltereiden taakse vaan piiloutuvat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on metallikansaa ja mä olen ylpeä, että kerrankin viisuissa on edustaja, jolla on mahdollisuus pärjätä.

Vierailija
2/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Useat muut maat lähettävät edustajakseen musiikilllisesti lahjakkaan, miellyttävän näköisen (siistit vaatteet, puhtaat hiukset jne) esiintyjän mutta mitä tekee Suomi? Lähettää edustajakseen ÄLLÖTTÄVÄN, musiikillisesti arveluttavan edustajan.



Sanokaa minun sanoneeni, turpiin tulee. Ja sen päälle vielä naurut muilta kilpailijamailta.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" suomi on metallikansa" buahahahahahahahhahahahaaaaa!!!!!!!



terveisiä vaan täältä pohjois-karjalan korvesta! täällä se varsinainen metallikansa elää!! =DDDDD



ei helvata! parhaat naurut tälle illalle!!

Vierailija
4/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa esimerkiksi bändejä, jotka niittävät menestystä ulkomailla.. ;)

Vierailija
5/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset






" Hajoo ittees luuseripaska"







Toisekseen nro 2, jos Suomi on metallikansaa (minä en tunne yhtään ihmistä joka kuuntelisi metallia, thank God) niin välttämättä muut maat eivät ole (no, tietysti aina osa kansasta tykkää metallista kotimaastaan riippumatta). Ei Suomi siis pärjää. Ja jos muutkin maat olisivat metallikansaa (et sitten parempaa nimitystä keksinyt) niin miksi ns. metallimusiikkia ja -esiintyjiä ei ole ollut nykyistä enempää?



Vierailija
6/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" hajoo ittees luuseripaska"

ja äiti kaiholla muistelee kun meidän mico-santeri-petteri kuunteli ja jammaili silloin 1veenä lordin tahtiin!! =DDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten eilen nähtiin 10 kappaletta oli tavallista viisukamaa, mikä ei ole koskaan viisuissa pureneet. Lordi ja Tomi Metsäketo olivat erilaisia, mutta Tomi ei kyllä olis pärjänny.



Muistelkaaha parin vuoden takaista Ukrainan viisuvoittajaa. Esitys oli erikoinen ja he voittivat. Olen sitä mieltä, että jos Lordi ei nyt pärjää, Suomi ei tule pärjäämään ikinä viisuissa.

Vierailija
8/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kuin laulukilpailu,pankais tosikot rauhottuen. En kuuntele heviä, mut Suomi ainaskin huomataan tolla biisillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Ukraina vetosi äänestäjiin ja voitti. Ei sillä ole väliä piditkö SINÄ siitä vai et. Äänestäjät pitivät.

Vierailija
10/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin todella ylpeä siitä, että kerrankin Suomi uskaltaa lähettää jonkun maailmallakin mainetta niittäneen bändin sinne! Kyllä niitä entisiä tangokuninkaita ja kuningattaria siellä on vieraillut kykyjään näyttämässä jo niin moneen otteeseen, että on ihan toivottavaakin jo antaa muidenkin kokeilla.

Tuskin Suomi siltikään pärjää, koska on justiinsa niitä liittoutumia muiden maiden kesken, mutta who cares? Pääasia on että hävitään kerrankin tyylillä!

Sitäpaitsi, nyt ainakin Suomi muistetaan varmasti, eikse huonokin julkisuus ole kuitenkin hyvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kai se on ihan sama kuka sinne menee Suomea nolaamaan. Tänä vuonna me vaan nolataan itsemme taas niin, että se muistetaan :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi