Gwynethin pojan nimi Moses...Mitäs mieltä olette tästä?
minusta ei kauheen kiva nimi, mutta taitavat halutakin tällaisia hieman " erikoisia" nimiä.... mutta kyllä joku poikamainen hedelmä/vihannesnimi olis ollut hyvä... tyyliin apple. =)
Kommentit (13)
Vai Moses, no eiköhän siihenkin totu. En itse kyllä antaisi.
Moses Martin kuulostaa paremmalta kuin Mortimer Martin, mutta Mortimer on parempi.
Hyvä, ettei jatkanut hedelmä linjaa. Kaventaa mahdollisten tulevien sisarusten nimiä.
Apple on varmaan heidän rakkauden hedelmänsä.
jotenkin suomalaisen korvaan kalskahtaa oudolta =) heh
Olen ihmetellyt, kun Suomessa ei ole vielä Moosesta löydetty uudelleen, mutta varmasti tämän Gwynethin pojan myötä yleistyy, samoin kuin Luukas yleistyi Harlinin pojan myötä.
Moses/Mooses on hieno nimi!
ja en kyllä ole mitään luukas harlinia edes muistanutkaan... =D
noh, ehkä siitä tulee av mammojen suosima uusi lähiönimi! =DD
Nimi Luukas nousi välittömästi sen jälkeen, kun Harlin kastoi oman poikansa Luukakseksi. Tosin siitä on jo kymmenen vuotta aikaa ja medialla oli paljon suurempi vaikutusvalta kuin nykyään.
No ehkä Gwynethillä ei ole samaa vaikutusta kuin Harlinilla, koska ei ole suomalainen, mutta niihin, jotka seuraaavat näitä juttuja tällainen nimivalinta antaa signaalin, että Mooses on kiva nimi, koska siitä on tällainen suomalainen versio olemassa toisin kuin Applesta.
Veikkaan, että Mooseksen suosio tulee nousemaan.
eivätkä jenkit ja enkkulaiset anna juurikaan samalla kirjaimella alkavia nimiä lapsilleen.
Vierailija:
eivätkä jenkit ja enkkulaiset anna juurikaan samalla kirjaimella alkavia nimiä lapsilleen.
vaan " omena" ja " Aatami" ...
Kallion Veetistä lähti varsinainen buumi!
Esim. 2002 4 kpl, 2003 5 kpl, 2004 annettu 6 kpl, 2005 13 kpl ja tänä vuonna jo 4 kpl
Vierailija:
Vai Moses, no eiköhän siihenkin totu. En itse kyllä antaisi.
Moses Martin kuulostaa paremmalta kuin Mortimer Martin, mutta Mortimer on parempi.
Hyvä, ettei jatkanut hedelmä linjaa. Kaventaa mahdollisten tulevien sisarusten nimiä.
Apple on varmaan heidän rakkauden hedelmänsä.
Moses - no jaa. En tykkää.