Muita morkkistelijoita tänään?
Otin menkkojen alkamisen takia pari tujua paukkua eilen. Nyt on kauhea morkkis. :(
Tuntuu että kuolen, vaikka ei edes " kapula" ole..
Kommentit (4)
join aamukuuteen asti olutta vanhojen miespuolisten koulukavereiden kanssa. Nukuttiin lattialla siskonpedissä. Mitään ei tapahtunut, mutta silti vähän harmittaa - olisi voinut nukkua omassa sängyssä kyllä.
Oli kyllä kiva ilta, mutta morkkistelenpas nyt kuitenkin. Siis miksi pitää mennä joka viikko ryyppäämään ja liian usein vielä jatkoillekin?!? Tuntuu aivan älyvapaalta toiminnalta omasta mielestänikin..Mutta viikonloppu kun lähestyy niin kummasti alkaa taas menojalka vipattaa. :(
hyvä kotiäiti kun ei ota sunnuntaina,vaikka mies olis ens viikon kotona ja lasten kanssa...
En nimittäin mokaillut, vaikka dokailinkin...