Lue keskustelun säännöt.
Kenestä tuo Ella Kanninen on vähän bimbon oloinen??
Kommentit (6)
ihan hyvinhän se on työstään suoriutunut! Ei ole mikään suosikkijuontaja, mutta kuitenkin ihan ok. Naiset haukkuu aina toisiaan!! :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta en kyllä tykkää Bjuströmistäkään. Se on niin itserakas tyyppi. Ihan hyvä juontaja mutta tiedän, että ihmisenä todella vaikea ja rasittva. Liikaa täynnä itseään. Vetää herneen nenuunsa ihan pikku jutuista ja julkisuus noussut hattuun kauan aikaa sitten.
Minua nolottaa Ellan puolesta, olen siis tosi kateellinen... ;)
Fiksun ja mukavan positiivinen nainen. Tykkään hänen tavastaan juontaa ja äänikin on ihana. =)