Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millaisia vieroitusoireita olette saaneet sokeririippuvaiset kun...
23.04.2006 |
olette jättäneet sokerin pois/vähemmälle? Kuinka pian helpottaa?
Kommentit (3)
oletteko jättäneet pois ihan kaikki jotka sisältää sokeria, jogurtit yms. kiinnostunut kyselee
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nuodatin Atkinsinin ruokavaliota. Täytin vatsani kunnon pihveillä, kalalla, juustoilla, kermalla, jonkun verran salaatteja ja vihanneksia. Ja Laihduin! Jatkan edelleen ruokavaliota. Aioin jatkaa lopun elämäni. Jossain vaiheessa tulee mukaan täysjyväviljat yms. kohtuullisina määrinä.
Alue: Aihe vapaa
Ja mä oon ihan mieletön sokerihiiri. :)