Lue keskustelun säännöt.
herääkö teidän lapset aikasemmin nyt kun on valosampaa?
Kommentit (6)
Siellä missä lapset nukkuu on ikkunassa kaihtimet sekä sitten mustat verhot (joo-o, lastenhuoneessa ajatteles! ja kuvioina niissä harmaita lohikäärmeitä!)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aikaisemmin....joka aamu kahdeksalta herätään, joten ei näytä olevan vaikutusta valolla meidän babyyn onneksi.
Kuudelta, tai viimeistään puoli seitsemältä ylös. Ennen sain nukkua melkein kahdeksaan.
Tummemmat verhot tai rullaverhot vois ehkä auttaa. Me ei kuitenkaan haluta tinkiä makuuhuoneen tyylistä :) joten yritän suhtautua positiivisesti: töihin meno on kuitenkin pian edessä ja herätykset aikaistuisivat joka tapauksessa.
aiemmin heräsivät 7 nyt 8 ja meillä on makkareissa tosi tummat rullaverhot.
Äiti ei jaksaisi millään raahautua joka aamu ylös kuudelta huonosti nukutun yön jälkeen, mutta minkäs teet, kun ipana on virkeänä ja iloisena ylhäällä jo kukonlaulun aikaan!