Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan ollut Espanjassa Costa del Solissa?
Kommentit (2)
ihan karsea paikka. Mutta tiettävästi vähän rannalta pohjoiseen on kaunista, mutta en voi ymmärtää, että kukaan oikeasti tykkäisi hotelleista hotellin perään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen ite tykänny olla Calahondassa, Fuengirolassa ja Malagassa ollaan sitte vain pyörähdetty.