Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan asiointipalvelusta tietävät...

Vierailija
06.11.2006 |

Pitäisikö huomenna maksettavan etuuden näkyä jo asiointipalvelussa?



Pitäisikö minun varautua siihen, että en saakaan etuutta huomenna vai voiko tuohon asiointipalveluun luottaa laisinkaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta rahat olisivat huomenna tililläsi, niin olisi pitänyt näkyä jo perjantaina, että on laitettu maksuun.

Vierailija
2/4 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi yritin tarkistaa koska asumistuki tulee ja hätäännyin ettei ole tulossa mutta se oli silti ajallaan tilillä.

Vierailija
4/4 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näkyy seuraava suoritus tulevan 15.11.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi