Lue keskustelun säännöt.
Kelan asiointipalvelusta tietävät...
06.11.2006 |
Pitäisikö huomenna maksettavan etuuden näkyä jo asiointipalvelussa?
Pitäisikö minun varautua siihen, että en saakaan etuutta huomenna vai voiko tuohon asiointipalveluun luottaa laisinkaan?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Viimeksi yritin tarkistaa koska asumistuki tulee ja hätäännyin ettei ole tulossa mutta se oli silti ajallaan tilillä.
Minulla näkyy seuraava suoritus tulevan 15.11.
Jotta rahat olisivat huomenna tililläsi, niin olisi pitänyt näkyä jo perjantaina, että on laitettu maksuun.