Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää kuntoilua tuo lumitöidenteko!!

Vierailija
06.11.2006 |

Mukavaa! Ei tarvii kuntosalille lähteä! Nyt sauna lämpeämään ja sitten yöksi duuniin!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli metriä lunta ja työnnät 30kg lapsia + 20 kg vaunuja + kauppakassit ainakin 10kg myrskysäässä polvia myöten lumihangessa niin kyllä ei tarvitse käydä kuntosalilla enää, vaan suoraan saunaan. :)



(Ja vapaaehtoisesti kävin siellä kaupassa, lumen määrä tosin yllätti, en arvannut että puolessa tunnissa ehtii sataa puoli metriä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan