Lue keskustelun säännöt.
Koska vauvan liikkeet voi tuntea?
06.11.2006 |
Olen rv 17+5. Onko nuo muljahtelut navan kohdalla ruuansulatusta vai sikiön liikkeitä? Ylipainoa on jonkun verran.
Kommentit (5)
koska syöt koko ajan ni ruoansulatus muljahtelee jatkuvasti?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niin silloin kestää kauemmin ennen kuin tuntee ne liikkeet. Jos on aivan laiha, niin silloin voi tuntea " heti" kun on mahdollista.
En tarkoittanut ruuansulatusta, vaan sitä että on liikaa pehmikkeitä omasta takaa :)
ap
Ne potkut tulevat sisäpuolelta eli ne tuntuvat ylipainoisilla siinä missä muillakin. Esim. mies ei kuitenkaan luultavasti tunne liikkeitä ulospäin yhtä aikaisin kuin hoikilla.
Eikös se illalla ole vilkkaimmillaan?
ap