Lue keskustelun säännöt.
Hei NÄKIJÄ!!!
23.10.2006 |
Katsoisitko vielä minulle... Olis todella tärkeää!
Olenko nyt raskaana? Jos en, mahtaako vauvaa kuulua vielä tämän vuoden puolella? Mitä muuta näet elämääni lähivuosiksi? Mikä on meidän lopullinen lapsilukumme? Miten työ- ja opiskeluasiat sujuvat itselleni?
Kiitos jo etukäteen
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla