Paljonkohan kiinteistövälittäjänä tienaa?
On tietysti eri asia jos on vuosien kokemus ko. myyntityöstä mutta entäs tämmönen alotteleva ressukka?
Työnhakuilmoituksessa oli vaan että tulospalkka = ?
Kommentit (4)
jonkinmoinen kaava palkkaukseen olisi näin:
Asunnon myyntihinnasta firmalle 5% ja tästä summasta välittäjälle, firmasta riippuen, 20-35%, eli jos asunnon hinta on 100000, firmalle 5000 ja välittäjälle tonnista ylöspäin...
Meneekö se oikeasti näin? Montako kauppaa te ko. työtä tehneet olette saaneet kuukaudessa? Ja onko paljon ilta- ja viikonloppuesittelyjä?
kiitollinen ap
että ne parhaimmat asunnot menee vanhojen konkarivälittäjien myytäviksi ja hankalat tai muuten surkeat kohteet sitten uusien keltanokkien myytäväksi.
Ainakin joissain välitysliikkeissä olen tällaista ollut huomaavinani.. SKV:ssä ainakin..
ja lopetti huhtikuussa. Kun palkkiot eivät riittäneet autoedun maksamiseen. Kilpailu toimeksiannoista oli ollut aika " veristä" puuhaa.
Toinen tuttavamma vuosia alalla ollut tienaa ihan hyvin noin 40000 vuodessa, lapset ovat jo aikuisia eli tekee pitkää päivää.