Maiskuttelen tässä loimuttamaani lohta ääntä kohti. On muuten herkullista täytyy sanoa
Kommentit (13)
Edustat puhdasta white träshia! Itse syön vain valkoista kalaa kuten kuhaa,ahventa ja ulkomailla napsijaa tms.
Ihme riippuvuus palstasta, kun pitää syödessäänkin kirjoitella täällä eli et savustanut mitään !
Vierailija kirjoitti:
Maiskuttelu on ruma tapa🤢
Joo Hyi! Vain sivistymättömät maiskuttaa...
Loimulohi on hyvää, jos sitä ei ole pilattu liialla suolalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihme riippuvuus palstasta, kun pitää syödessäänkin kirjoitella täällä eli et savustanut mitään !
En todellakaan ole savustanut tänään. Etkö imbesilli osaa lukea ja ymmärtää lukemaasi!
Maiskuttelet ääntä kohti. Eli maiskuttelet tyhjää suuta.
Vierailija kirjoitti:
Maiskuttelet ääntä kohti. Eli maiskuttelet tyhjää suuta.
Ääntä kohti. Oletko noin v itun tyhmä. V ittu mitä ä äliöitä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Maastopalovaroitus muuten…
Ei ole täällä.
V ittu mitä m ulkkuja täällä kommentoi.
Tunnistin AP.n
PrideFRIIKKIhomo jolla on vihaongelmia!
Viimeksi kun loimutin niin paloi puolet kerrostalosta.