Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko olla sikiölle vakavaakin haittaa?
08.04.2006 |
Otin aamulla vahinossa kaksi ladyvita-vitamiinipilleriä, niitä keltaisia siis. En tosin kerralla, vaan unohdin että olin jo kaksi tuntia aiemmin ottanut ja otin sitten toisen. Onko tuollainen " vitamiinien liika-annostus" vaarallista sikiölle? a-vitamiiniahan niissä ei ole mutta kaikkea muuta kylläkin!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ehkä jos ottaisit koko purkin mutta ei ole tuplaotosta tasan varmasti haittaa yhtään