Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta siideriä voi ottaa, että voi vielä hakea itse lapsen pois tarhasta?

Vierailija
13.04.2006 |

Vietin vapaapäivääni siivoillen ja siivouksen lomassa innostuin ottamaan sidukkaa. Taisi mennä peräti viisi. Nyt vähän mietityttää, kehtaako lasta mennä hakemaan kotiin. Ovat varmaan ulkona, joten ihan päin henkilökunnan naamaa ei tarvitsisi hönkäillä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ottaa myös taskumatin mukaan ja naukkailla vielä tarhanportilla huikat...ei ne mitään huomaa.

Vierailija
2/7 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paan hoitoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pikkuhiprakassa, eiköhän se mene ihan ok. Sanot vaan, että nyt on pikku kiirus ja huikkaat hyvät pääsiäiset. Pese hyvin hampaat ennen lähtöäsi ja hajuvettä hiukan. Sitten vain purkkaa suuhun ja menoks...mutta ei autolla ;-)



t. toinen, joka joskus päivähiprakoi...

Vierailija
4/7 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse en viitsi juoda edes yhtä olusta vapaapäivänäni, jos pitäisi mennä muutaman tunnin päästä hakemaan lapsi hoidosta.

Vierailija
5/7 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä varmaankaan saisi lapsia mukaani!

Vierailija
6/7 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ja vettä nyt vatsaan, sitten peseydyt ja teet kunnon kävelylenkin. Sitten vasta lapsia hakemaan. Onhan lapsilla isä kotona? Onhan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi siideriähän on aika tajuton määrä. Itse on lasiin sylje, mutta lapsen haen aina vesiselvänä, ei tulisi mieleen edes pilsneriä juoda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän