Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäreilua! Mummolassa 2,5-vuotias nukkuu kiltisti päikkärit ja on muutenkin kuin pikku enkeli.

Vierailija
07.03.2006 |

Kotona nukkumisyritykset ovat yhtä tuskaa, kaikki konstit on kokeiltu. Sitten iltaa kohti huudetaan väsymystä.



Ottaa aivoon, kun mummon luona hoidossa homma menee aina niin hyvin ja jouhevasti, ja kotona äidin päälle kaadetaan kaikki p*ska ja kiukku. :(((

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan