Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OLETTEKO JO OSTANEET JOULULAHJOJA?

Vierailija
06.11.2006 |

Jos olette niin kenelle ja mitä? =)



ideita kaipailen...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinapä ne

Vierailija
2/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsille Aallon puinen tarjoiluvati,

systerille Teema-kulho,

toiselle systerille Brabantian leipälaatikko.



Appiukolle ja sen vaimolle Pentikin kynttilänjalat ja kynttilöitä,

anopille Mariskooli,

miehen systerille Kivituikkuja,

miehen veljelle Pentikin puiset leivänaluset.



Edellisten lapsille Fischer Pricen etanalelu, Bratz-vauva, Brion puisia leluja.



Miehelleni ostan yhden Espritin paitapuseron ja parranajokoneen.



Mun puolesta joulu saa tulla! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille lapsille en vielä mitään. perjantaina aattelin käydä keskimmäiselle ostamassa.

Vierailija
4/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tänä vuonna lahjoja paljon...



Lapsista 3v ja 2kk on otettu valokuvia oikein urakalla, sillä annamme isovanhemmille kalenterin joka on kuvitettu lasten kuvilla.



Kummitytöille olen maalannut sinooperin puisia esineitä. Pienen laatikoston, nimikyltin huoneen oveen ja valokuvakehyksen.



Muut lahjat vielä ostamatta mutta listat ovat valmiina senkun menis kaupoille ja etsis ja ostais... Pitäis vaan mennä itsekseen ettei tuo esikoinen ole mukana :) Ja samoin miehen lahja pitäisi hakea itsekseen...

Vierailija
5/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle parisuhdekirjan (sisapiirin vitsi) ja mageita kalsareita - lisaksi ostan parin sadan lahjakortin kultakauppaan, kun mies haluaa Omegan Seamasterin

Lapselle pulkka ja Ugly-Doll :)

Aidilleni huivi ja kello

Isalleni viinikarahvi ja Viini-lehden vskrt.

Veljelle ja taman vaimokkeelle salaattilinko, kun toivoivat

Parhaalle ystavalle Diorin ryppyvoidetta

Kummilapselle Minttu-kirjoja, lemppareita

Toiselle kummilapselle Xbox-peli

Muutamille naapureille ja tutuille kynttilalyhtyja, voi vieda viime tipassakin viemisiksi

Vierailija
6/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä tulee annettua sekä omille että sisarusten lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

* 50 puuvärin peltirasia lapselle (houkutteleva)

* YSTÄVÄKIRJA lapselle

* 1000 legoa tilattu

* KENGÄT tilattu

* BARBIE ja sen vauva

* UNELMAvaaleanpunaiset talvihanskat (vahvat)



(--> nämä kaikki siis lapselle tähän menessä...;o)

Vierailija
8/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanparantajasiskoilleni ostan varmaan jotain WWF:n tai muun maailmanparannusliikkeen tuotteita, jotkut paidat varmaan. Ja miehelle ainakin jonkun kirjan ja jonkun vaatteen. Muita lahjoja en vielä tiedä. Kun vaan pääsisi joskus joululahjaostoksille.