Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksosten äidit!

Vierailija
23.10.2006 |

Perheenlisäysasioissa teitä huhuilen. Miten olette pärjänneet kahden taaperon ja vauvan kanssa? Miehen kanssa kovasti yritettiin pinnistellä vauvakuumetta vastaan, mutta ei auta eli nyt saa tulla jos on tullakseen. Olemmeko ihan hulluja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä pärjää kun vaihtoehtoja ei ole. Ja nyt on tosi ihanaa kun lapset on 1, 3 ja 3. He leikkivät paljon yhdessä jne. Rohkeasti vaan!

Vierailija
2/8 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaipaan vain rohkaisua ja tukea ja kokemuksia. -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti ap vauvoja tekemään!! Vaikeaa on välillä ja riittämättömyyden tunteita, mutta nehän on jo sinulle tuttuja! Ja niin ihanaa touhua se kuitenkin on, eikö.

Vierailija
4/8 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksoset vähän yli 1v., ja vauvakuume on kova. Ehkä puolen vuoden päästä voisi aloittaa yrityksen?



Onnea teille!

Vierailija
5/8 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin ajattelen tällä hetkellä vähän naivisti, että yhtä vauvaa hoitelisi tämän rumban jälkeen tuosta noin vaan toisella kädellä. Tosin ainahan voi osua jättipotti ja tulla toiset tuplat. Tai sitten ei yhtäkään. Mutta kuten sanottu otetaan päivä kerrallaan, eka tilaus on jo sisässä. -ap-

Vierailija
6/8 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eikös se mennyt niin et hullu saa olla mut ei tyhmä? Heh, kyllä se joo hullulta tuntuu, mutta kun ei tässä enää nuorrutakaan. Mikä teillä oli/ on raskainta pienessä ikäerossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä raskainta oli imetyssessiot, kun kaksi muuta riiviöi minkä ehti. Mutta nyt on niin ihanan seesteistä.. ;)

Vierailija
8/8 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no just, voin vain kuvitella! Hyvä kuulla tälläisiä käytännön " pikku juttuja" , tuotakaan en olisi osannut ihan ekaksi ajatella. -ap-