Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka katsoi tänään dokkarin amerikkalaisesta perheestä, johon odotettiin 15. vauvaa? Voi Jessus sanon minä.

Vierailija
05.11.2006 |

Olipa aikamoista touhua. Jäi kyllä epäselväksi se, että olivatko saaneet perinnön, kun oli varaa ko. elämäntapaan ja uuteen taloon yms? ja sitten se, että jokaisella pienellä lapsella oli " mate" eli ystävä vanhemmasta sisaruksesta. Tämä ystävä sitten hoiti niitä tehtäviä, mitä vanhempi yleensä tekee. Eli huolehtii pienen aamutoimet, aamiaisen , pukemisen yms kaikki käytännön asiat. Ja tätä äiti ylpeänä selitti. Hän on lapsen ensimmäinen " mate" ...eli vain imetysajan ja sitten mate onkin jo joku muu isompi sisarus, koska eihän hän ehdi kaikkia hoitaa

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi