Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä BB-poikien tästä keskustelusta?

Vierailija
30.10.2006 |

BB uutisista:



" Feikkaukseen. Mä uskon, että se feikkaa siellä, kun se alkaa heti puolustelee, Olli vastasi tarkoittaen Miraa.



- Se ehkä jotenkin jopa paistaa läpi, Olli jatkoi sängystä käsin.



Kari kertasi päivän tapahtumia, kun Mira oli napauttanut Karia tämän kommenteista Mian ahdistelijatarinaan.



- Se yritää tehdä jätkästä vähän huonomman näköistä, oikeasti, Olli kommentoi."



Samaten nuo pojat ihan vainoharhaisesti luulevat tyttöjen salakuuntelevan heitä oven takana. JA inhoavat Miaa. Kaki on ihan peestä, aika törkeätä väittää toiselle, että olet kuvitellut koko päällekarkauksen/ahdistelun. Samoin sen seksijutut bbtalon tytöistä ovat todella alentavia.



EIHÄN ANNETA MIESTEN VOITTAA TÄNÄ VUONNA?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopenope

Vierailija
2/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta väkivallasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakille, Hannelle, Miralle tai Mialle en todellakaan voittoa soisi.

Vierailija
4/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittajalta, mutta nuo puheet muistuttavat taas siitä ikävämmästä puolesta.

Vierailija
5/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vedä mitään roolia ja on ollut alusta asti mukana! Miehet ei saa voittaa!

Vierailija
6/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on muuten niin hauskaa katsottavaa. Mutta sellasia keskenkasvuisia ne ovat Kaki ja Olli.





Tosiaan, nainen voittoon. Ihan sama kuka, kunhan vain on nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan