Lue keskustelun säännöt.
Kehtaisko kukaan kommentoida: millaiset talvikamppeet on in Suomessa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Ite asun englannissa ja täällä muotia on mm. nilkka-bootsit korolla, tai sitten polven alle ylettävät. Takit on joko semmosia armeija-mallisia harmaa/khakeja, valkosia tai mustia, tai sitten tweed-takkeja.. Paljon extrapitkiä villapaitoja ja ohuita ribbipaitoja. Kapealahkeisia farkkuja niitä pillifarkkuja on paljon. Mietin vaan mitähän Suomessa on muotia.