Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millaiset työllistymismahdollisuudet on YO-MERKONOMILLA, jolla reilu 8 vuoden työkokemus asiakaspalvelu- ja toimistotöistä?
Kommentit (4)
Melkeimpä paremmat mahdollisuudet kuin tradenomeilla! Tradenomien tilanne on onneton: itse hakevat ekonomien paikkoja, työnantajat kohtelevat merkantteina. AMK-systeemi on täysin epäonnistunut ja typerä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olet. Merkonomin tutkinto nyt tuskin autuaaksi tekee.
Itse olen yo-markkinointimerkonomi, työkokemusta myös noin 8 vuotta ja ihan tyytyväinen olen työpaikkaani (Nokia) ja palkkaani.
Usein persoonalla on todella suuri vaikutus työllistymisessä.
Alue: Aihe vapaa
ja mun mielestä ihan käypää porukkaa monenlaiseen hommaan, konttorissa ja asiakaspalvelussa. Työllistyminen varmaan riippuu paikkakunnan työtarjonnasta!