Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Argh, kuinka saada naapuri tajuamaan?!
18.11.2005 |
Asumme omakotitalossa. Naapurilla on koira, jonka laskevat vapaasti pihalleen juoksentelemaan. Vaan kun se hurtta ei pysy heidän pihallaan vaan tulee meidän pihaan. Eipä siinä mitään jos vaan käväisisi, mutta kun käy säännöllisesti p*skomassa suurinpiirtein oven eteen, murisee ja näyttelee hampaita meidän lapsille, hyppii auton edessä kun lähtee/tulee pihaan yms. Naapurille on sanottu nyt nätisti useamman kerran, mutta ei tunnu menevän perille.
Miten saada naapuri tajuamaan ilman että naapurisopu menee lopullisesti?! APUJA!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Niin että naapurisi näkee. (tietty lataamatta tussaria).
Tai käy p*skomassa heidän ovensa eteen ja irvistä heille.
;-)