Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskoni pelkää sairalloisesti että hänen seläntakanaan

Vierailija
03.08.2008 |

puhutaan pahaa hänestä. Hän ei kutsu ketään kylään koska pelkää ett ne juoruavat hänestä toisille vaikka juoruamista ei ole.

Jos sanoo että hän luulottelee niin hän suuttuu, ja väittää vielä että minä olen puhunut ja kertonut kaikille että hänellä oli suhde erään miehen kanssa, vaikka en edes tiennyt asiasta ennenkuin hän itse kertoi tavanneensa ao. tyypin pari kertaa kahvilassa. Eiks ole outoa?

Hän itse kyllä mielellään kertoo toisten henk. koht asioita eteenpäin jos niistä vain jotain tietää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tyypin kyllä, oma äitini on samalainen.

Vierailija
2/3 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa siltä että siskosi itse aina ajattelee pahaa ja puhuu muista selän takana. Luulee sitten, että kaikki ihmiset toimii niin. Varmaankin vielä oikein esittää superystävällistä edessä päin...