Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö sen, että pph:lla lapset leikkisivät olohuoneessa?

Vierailija
02.07.2008 |

Eli kunnon leikkihuonetta ei olisi käytössä? Itse harkitsen alalle rupeamista, kun oma on vasta vuoden ikäinen enkä päiväkotiinkaan haluaisi vielä itse mennä ja viedä omaa lasta vieraalle. Onko 3h+k liian pieni hoitopaikaksi? Mitä vanhempana ajattelisit tällaisesta hoitopaikasta? Myös keittiössä voitaisiin pelata, askarrella, piirrellä tms. Onko pph:n kodin koossa jotain vaatimuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai jossain erillisessä leikkihuoneessa. Kunhan joku leikkitila on.

Vierailija
2/13 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hyvältä. Makkarissa nukutaan unet, olkkarissa leikitään ja keittiössä syödään ja askarrellaan.



Tsemppiä alalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiseen paikkaan.

Vierailija
4/13 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää kuin huonekoko, on kuitenkin se, että haluat hoitaa lapsia.

Vierailija
5/13 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahduttiin meitä oli muistaakseni hoidossa keskimäärin 4 lasta. Lisäksi oli hoitajan oma lapsi joka on minun ikäinen kuten pari muutakin hoitolasta.



Hoitajan vanhin lapsi oli päivät koulussa joten suurimman osan päivästä me saatiin ihan rauhassa leikkiä heillä lasten huoneessa tai olkkarissa. Voi olla, että me leikimme juurikin olkkarissa sen jälkeen kun hoitajan esikoinen tuli koulusta.

Vierailija
6/13 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan olohuoneessa saa sitten kunnolla leikkiä. Ettei pph oo koko ajan kieltämässä että ei saa levitellä palikoita tai ei saa kiivetä sohvalle tms. Ja telkkari ei saa olla auki koko päivää!



Samahan se on missä leikkitila on, kunhan sellainen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ne eivät olekaan edullisimmat.

Vierailija
8/13 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestäänselvyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös makkari on lasten leikkitilana, paitsi meidän sänky. Olohuone ja makkari ovat kuulemma ihan riittävän tilavat lasten leikkeihin, sanoi ohjaaja, tilaa näissä on yhteensä n. 45 neliötä. Meidän isojen lasten huoneet on vain päiväunitiloina.

Vierailija
10/13 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan näillä Helsingin asuntohinnoilla tulisi mieleen vaatia pienipalkkaiselta pph:lta sen kokoista lukaalia.



Ei meillä ole sellaista kotonakaan, joten ei häiritse yhtään jos lapset leikkivät olohuoneessa myös pph:n luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiö poikkeuksetta siinä vieressä, joten kaikki toiminnot menee tavallaan samassa tilassa ja pph pystyy paremmin vaihtimaankin lapsia samalla. Meidän pph:lla on avokeittiö ja heille se keittiö-olohuone on koko toiminnan sydän.

Vierailija
12/13 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksikerroksinen talo ja 3 makuuhuonetta on yläkerrassa. Mutta enhän voisi lapsia jättää sinne yksinään leikkimään? Eli meilläkin lapset leikkisivät alakerrassa, jossa avokeittiö/olohuoneyhdistelmä. Kyse ei siis ole tilan puutteesta vaan huonejärjestyksestä. Eihän sinne alakertaan nyt kauheaa määrää niitä leluja tarvitsisi viedä kerrallaan. Olen juuri hakenut paikkaa ja odotan vain ohjaajan käyntiä ja sitä "hyväksytäänkö" olkkari leikkitilaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiloina on keittiö, olohuone ja makuuhuone nukkumista varten. Hyvin sovitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän