Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttareiden järjestämisestä kamala stressi! APUA!

Vierailija
02.07.2008 |

Lupauduin kaverin kaasoksi ja olen tässä yrittänyt saada polttareita järjestetyksi. Hommaa hankaloittaa sekä morsian että hänen kaverinsa, joiden olisi tarkoitus osallistua polttareihin. Ensinnäkin morsiamella on kamala lista kaikesta mitä hän ei mistään hinnasta suostu tekemään. Hän ei halua pukeutua miksikään, ei myydä mitään, ei olla huomion keskipisteenä, ei halua mitään extremeä jne. Eikä siinä mitään, en minäkään mitenkään halua häntä nolata vaan suunnittelin päivän ohjelmaksi picniciä, hierontaa, manikyyriä, saunaa ja ruokaravintolan kautta iltaelämään siirtymistä. Tämähän ei sitten tälle polttariporukalle käy. Osa vinkuu kustannuksista, joita olisi n. 50 euroa/henki, osa on ehdottoman tyytymätön ohjelmaan; vähintään miesstrippari olisi saatava. Siis haloo!? Kohta haistatan pitkät koko porukalle ja lähen morsiamen kanssa kahden jonnekin syömään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koko homman järjestäminen on jäänyt yksin sun vastuulle. Yritä saada edes muutama tyyppi tuosta porukasta koolle ja suunnitelkaa yhdessä. Ja kustannuksia voisi pienentää siten, että otatte joko hieronnan tai manikyyrin, ja jätätte ruokaravintolan pois ja panostatte sen sijaan kunnon picniciin. Strippari? Hohhoijaa... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi