Lue keskustelun säännöt.
JEEEEEEEEEE! Täällä ukkostaa!!
02.07.2008 |
Tykkään ukonilmasta, salamoinnista ja kaatosateesta!
Muita kohtalotovereita?
Kommentit (4)
Täällä pohjois-Karjalassa taas on helle, ei oo kiva viimeisillään raskaana ollessa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
helppo hengittää, ulkoilla, kaikki kasvaa paremmin
on Mikkelissä