Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni pitää neljä V-päivää kuussa.

Vierailija
17.06.2008 |

Onko Juhannusaatto V-päivä jos niin haluamme vai täytyykö se pitää muuten?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä päivää? Vittu-päivä?

Vierailija
2/17 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tietysti pitänyt arvata, ettei av sitä tunne kun pitävät lapsensa aina hoidossa! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä lapsesi kotona vaan, lusmu!

Vierailija
4/17 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin hoitomaksu alenee esim meillä 200-> 160 euroon.

Vierailija
5/17 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyden kk-maksun maksavatkaan eivät saa siitä alennusta. Kuten ei myöskään jouluaatosta, tai uuden vuoden aatosta tai vappupäivästä tai...

Vierailija
6/17 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vapaapäivää/kk. Juuri siksi kysyn kun aatto on palkallinen vapaa. Käykö se myös v-päiväksi vai pitää pitää muussa kohdassa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukaudessa joitain vapaapäiviä pois hoidosta? Meillä on ihan tavallinen 8-16 työ, mutta nykyään kun vanhempani ovat eläkkeellä, otetaan lapsia joskus mummolointia varten vapaalle viikolla. Saisiko tästä jollain järjestelyillä siis hoitomaksuihin alennusta? Vai koskeeko vain vuorohoitoa tai muita erikoisjuttuja?

Vierailija
8/17 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin saa alennusta. Sovitut vapaapäivät täytyy toteutua ja olla ennalta tiedossa (viikko etukäteen). ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli ainakin että saa olla enintään 17 hoitopäivää kuussa ennenkö saa alennusta, ja se 17 päivää kalenterikuukauden aikana tuli tosi usein täyteen vaikka ois ollu hoidossa vaan 4pv/vko.

Vierailija
10/17 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllisesti tietyn/tietyt päivät, niin saa alennusta oliko se max 12 päivästä kuukaudessa, en ole ihan varma mutta asian voi varmistaa. Minimimäärää en muista.



Mutta tuo pitää olla säännöllistä poissaoloa, eli satunnaiset mummolassa olot ei oikeuta alennuksiin.



Jos lapsi on esim. kaikki perjantait kotona, niin sitten sen voi ilmoittaa ja saada alennusta 4%/pv, ja sitten asia myös aina ON niin, että perjantaisin lapsi ei ole hoidossa.



Tuosta juhannusaatosta en ihan tiedä - mitkä päivät teillä on sovittu vapaapäiviksi? Kysy hoidosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kunnassa ei ole muuta mahdollisuutta kuin puolikkaalla olo. Loput on sitten voi voi. Ja puolikaskin tarkoittaa 10 pv kuusta hoidossa ei lyhennettyä hoitopäivää!



Eli ei voi saada halvemmalla jos lapsi on alle 5 tuntia hoidossa. Mutta alennuksen saa jos on hoidossa vain 10 pv.



Muita mahdollisuuksia ei meidän kunnassa ole!

Vierailija
12/17 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vapaa-päivien. Meillä sopimus,e ttä lapset hoidossa 16 päivää kuukaudessa (pitkissä kuukausissa joissa 22 arkipäivää saa lukumäärä ylittyä) ja silloin juhannusaatto kelpaa vapaapäiväksi, kunhan kesäkuussa ei tule enempää kuin 16 hoitopäivää.



Vapaapäivän ei tarvitse olla vakiopäivä, mutta se täytyy aina ilmoittaa etukäteen. Eli jos saat sovittua isovanhempien aknssa että pitävät lapsen joka viikko vaikka yhdenpäivän aj pystytte ilmoittamaan sen kuukautta aikaisemmin niin saat siitä suurimmassa osassa kuntia maksualennuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi merkitty 4 v-päivää/kk. Ja tosiaan alennus 4%/pv. Täytyypä vielä huomenna varmistaa kuin tuo oikeasti menee eli kelpaako perjantai.

Vierailija
14/17 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi merkitty 4 v-päivää/kk. Ja tosiaan alennus 4%/pv. Täytyypä vielä huomenna varmistaa kuin tuo oikeasti menee eli kelpaako perjantai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos hoitopäivävaraus 17/kk, vapaapäivien oltava virallisia hoitopäiviä.

Vierailija
16/17 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen, edellisviikollakin on riittänyt. Meillä vaihtoehtoina puolipäiväpaikka alle 5h, 80-prosenttinen paikka 5-7h ja kokopäiväpaikka 7-9h. Ja tämän lisäksi voi tietenkin olla vapaapäiviä etukäteen sovittu määrä kuukaudessa.

Noista hoitoajoista ei voi tinkiä eli jokin päivä ei voi olla yli 5h, jos on puolipäiväpaikalla. Silloin kaikkien päivien tulee olla alle 5h.

Meillä on oltu tuolla 80-prosenttisella paikalla ja nyt esim. 7 vapaapäivällä kuussa.

Vierailija
17/17 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskutapoja on tosiaan erilaisia: joissain alennusta saa (esimerkiksi mainitun 4%) ylimääräisestä vapaapäivästä, joissain laskutetaan hoitopäivien mukaan.

Siksipä kannattaakin kysyä hoitopaikasta suoraan!

t. tarhan täti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi