Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas sataa vettä. Millaiset kengät ekaluokkalaiselle pojalle ostaisin?

Vierailija
11.08.2008 |

Mitkä kengät nyt syksyksi kouluun? Märkiä kelejä tuntuu olevan. Kumisaappaat toki sopii sadekelille, mutta hyviä, sopivia kenkiä tarvittaisiin. Mitkä olisi hyvät?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun ei itselläni ole varaa nyt sellaisia ostaa. Kumppareilla sinnitellään meillä. Onneksi sentään on Reimatec-asu niin ei tarvitse kuriksia pukea päälle.



t. ekaluokkalaistytön äiti

Vierailija
2/7 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät on! Eli pitää vettä! Ja lenkkarimaiset, joten lapsikin tykkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun koetin sellaisia pojalle se käveli niillä aivan hassusti. Sitten otin kengän käteen ja taivutin pohjaa käsin siitä kohdin mistä kuuluu kääntyä kun kävelee. Todella jäykät oli ainakin silloin mutta siitä on jo pari vuotta.

Vierailija
4/7 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sateenkestävä takki ja farkut yhdistelmiä tai sadetakki ja farkut. Osa koululaisuutta on se, että osaa olla suojassa sateelta vaikka katoksen tai sateenvarjon alla, ei ne enää konttaile pitkin pihoja. Ei näy kellään mitään reimatekki asujakaan, takkeja korkeitaan.

Vierailija
5/7 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaiset vyötärömalliset. Ja kyllä vaan välitunneilla lapset leikkii eikä vain kyyhötä katoksessa. Onneksi.

Vierailija
6/7 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapset osaa katoksen alla sadetta pitää muutenkin kuin kyyhöttämällä! Ja ilmeisesti teillä on niin pitkät välitunnitkin että lapset ehtii kurahousurumppaa vetää läpi siinä mennen tullen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. ja 2. luokkalaisilla on kaikilla kurahousut ja sadetakit. Oma ekaluokkalaiseni rikkoi kurahanskansa viime helmikuussa ja meinasin, että en uusia enää osta. Tyttö oikein suuttu minulle ja vaati hanskat, että saa leikkiä kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi