Lue keskustelun säännöt.
Katselen miestäni kun
15.07.2008 |
niittää tuolla pellolla!
Mitäs muiden maalaisten miehet tekevät?
Kommentit (2)
Meillä on pellot vuokralla ja tehty sopimus että mieheni tekee niittotyöt!
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tai keittää aamupuuroa lapsille tai jotain. On lomalla, minä töissä.
me ollaan maalaisia koska asutaan maalla, mutta maatilaa meillä ei ole vaan ihan tavis ok-talo kaavatontilla.