Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä sukulaiseni toiminnasta?

Vierailija
15.07.2008 |

Hän ei ostanut meille häälahjaa, mutta oli kuitenkin häävieraana. Tämä sinänsä ei haittaa. Mutta aina kun tapaamme, tämä sukulaiseni ilmoittaa että hänen piti tuoda nyt tällä kertaa se häälahja, mutta se unohtui taas. Pikkuisen alkaa jo tympiä, pysyisi vaan hiljaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän nyt unohdeta tuo häälahjahomma, häistäkin on niin kauan että alkaa jo nolottaa tuo jatkuva höpötys siitä.

Vierailija
2/6 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sukulaisellasi huono rahatilanne? Jos hänellä ei ole varaa?



Oletpa lahjankipeä ihminen muuten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos paljon, mutta nyt unohda koko lahja ja sano, että sinulla on yltäkyllin jo kaikkea.

Vierailija
4/6 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäisessä viestissäni, että lahjan puuttuminen ei haitanut. Haluaisin vain, että sukulaiseni lopettaisi siitä puhumisen.



Rahaa hänellä riittää, mutta se menee alkoholiin.



ap

Vierailija
5/6 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat on saatu, mutta lupailee muuta. Kummipojalle on aikonut mm. vaippapakettia ja sirkusreissua. Poika nyt 9-vuotias.

Vierailija
6/6 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän pojan kummi? Jos on niin miksi olette valinneet tuollaisen ääliön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän