Mitä mieltä sukulaiseni toiminnasta?
Hän ei ostanut meille häälahjaa, mutta oli kuitenkin häävieraana. Tämä sinänsä ei haittaa. Mutta aina kun tapaamme, tämä sukulaiseni ilmoittaa että hänen piti tuoda nyt tällä kertaa se häälahja, mutta se unohtui taas. Pikkuisen alkaa jo tympiä, pysyisi vaan hiljaa.
Kommentit (6)
onko sukulaisellasi huono rahatilanne? Jos hänellä ei ole varaa?
Oletpa lahjankipeä ihminen muuten!
kiitos paljon, mutta nyt unohda koko lahja ja sano, että sinulla on yltäkyllin jo kaikkea.
alkuperäisessä viestissäni, että lahjan puuttuminen ei haitanut. Haluaisin vain, että sukulaiseni lopettaisi siitä puhumisen.
Rahaa hänellä riittää, mutta se menee alkoholiin.
ap
Lahjat on saatu, mutta lupailee muuta. Kummipojalle on aikonut mm. vaippapakettia ja sirkusreissua. Poika nyt 9-vuotias.
teidän pojan kummi? Jos on niin miksi olette valinneet tuollaisen ääliön?
eiköhän nyt unohdeta tuo häälahjahomma, häistäkin on niin kauan että alkaa jo nolottaa tuo jatkuva höpötys siitä.