Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille syntyi toinen poika 21.5. :) Olen niin onnellinen tästä kakkosesta

Vierailija
30.06.2008 |

etten tajua olla edes väsynyt :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojallasi on muuten sitten sama syntymäpäivä kuin mun äidilläni.

Vierailija
2/5 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ollut yhtään väsynyt vaikka vauva usein yöllä herätteli. Se on tämä valoisuus. Viiden aikaan aamuyöllä kuunneltiin linnunlaulua.

Ihan rättipoikki olin aikanaan lokavauvan kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään kanssa en ollut väsynyt. Mäkin heräsin nuorimmaisen kanssa aina aamutuimaan kuuntelemaan linnunlaulua ja katselemaan pihalla hyppiviä jäniksiä.

Vierailija
4/5 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap on iloinen huomatessaan ettei ole väsynyt, jos vaikka esikoisen synnyttyä oli? Onhan se hienoa, että pikkuvauvan kanssa voi elää myös ilman järkyttävää unvelkaa! Itsellekin pääsi näin käymään, vaikka melkein pimeimpään vuodenaikaan synnytin. Toisella kertaa siis, ekalla kertaa (sama vuodenaika) väsymys oli jotain...Joten minäkin osasin olla iloinen, kun asiat voi mennä hyvinkin:)

Vierailija
5/5 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odotan meille toista poikaa innolla, syntyy syyskuussa, ikäeroa tulee 2v. 7kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme