Meille syntyi toinen poika 21.5. :) Olen niin onnellinen tästä kakkosesta
Kommentit (5)
En minäkään ollut yhtään väsynyt vaikka vauva usein yöllä herätteli. Se on tämä valoisuus. Viiden aikaan aamuyöllä kuunneltiin linnunlaulua.
Ihan rättipoikki olin aikanaan lokavauvan kanssa...
Yhdenkään kanssa en ollut väsynyt. Mäkin heräsin nuorimmaisen kanssa aina aamutuimaan kuuntelemaan linnunlaulua ja katselemaan pihalla hyppiviä jäniksiä.
Ehkä ap on iloinen huomatessaan ettei ole väsynyt, jos vaikka esikoisen synnyttyä oli? Onhan se hienoa, että pikkuvauvan kanssa voi elää myös ilman järkyttävää unvelkaa! Itsellekin pääsi näin käymään, vaikka melkein pimeimpään vuodenaikaan synnytin. Toisella kertaa siis, ekalla kertaa (sama vuodenaika) väsymys oli jotain...Joten minäkin osasin olla iloinen, kun asiat voi mennä hyvinkin:)
Minäkin odotan meille toista poikaa innolla, syntyy syyskuussa, ikäeroa tulee 2v. 7kk.
Pojallasi on muuten sitten sama syntymäpäivä kuin mun äidilläni.