Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

otetaanko srk-kerhoon siskokset?

Vierailija
29.06.2008 |

Toinen pian neljä ja puoli, toinen tulee kolme, joka alaikäraja. Ajattelin laittaa molemmat tytöt samaan 3-4v-ryhmään niin ei tartte eri päivinä viedä mimmejä. Otetaanko heitä samaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pyydettiin samaan. Tosin täälläpäin srk:n kerhoon pääsee vasta 4v täyttänyt.

Vierailija
2/6 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri paikoissa on kerhot erilailla järjestetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli jo keväällä hakuajat kirkonkerhoihin. Paikkoja on huomattavasti vähemmän kuin kysyntää. Kolmevuotiaat jäävät meillä päin aina vuodeksi jonoon.

Vierailija
4/6 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä on vain kahtena päivänä viikossa kerho, joten ei ole paljoa vaihtoehtoja. Eri ryhmissä voi kyllä olla, mutta samaan aikaan.

Vierailija
5/6 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompien kerho 4-5-vuotiaille. Vanhempi oli 5v ja nuorempi melkein 4v, mutta ei olisi yksinään vielä päässyt isompien kerhoon vaan 3-4-vuotiaiden kerhoon. Uskoisin, että pääsevät molemmat pienten kerhoon.



Meillä tosin poika on 4,5v ja hinkuaa jo kovasti isojen kerhoon. Syksyllä pääsee. Olisi siis 3,5v kun meni kerhoon eikä päässyt vielä tuohon isompien ryhmään. Voi olla siis isommalla tytölläsi tylsää.

Vierailija
6/6 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juu, kyllä myös sisarukset pääsevät samaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi