Lue keskustelun säännöt.
Päivähoito ja unirytmin muuttaminen
10.08.2008 |
Meillä mennään nukkumaan seuraavasti 1v klo 21, 3v. klo22(saattaa venyä hieman) . Heräämme aamulla n. klo 9 koko ryhmä.
Kuukauden päästä aloitan duunit ja lapset menee kolmeksi päiväksi päiväkotiin. Mulla alkaa työt klo 8, joten hoidossa pitää olla puoli 8 jälkeen.
Ehdotuksia miten alan unirytmiä muuttamaan????
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laitat kellon soimaan ja herätät lapset.