Lue keskustelun säännöt.
Miksiköhän mä en pääse rekistöröitymään?
10.07.2008 |
Mulla on vanha tunnus ja salasana, mutta myös uusi tunnus ja salasana, mutta kumpaakaan ei hyväsytä. Ilmoittaa vaaan, että on virhe kirjautumisessa.
Salasana on oikea (tarkastanut oon) ja käyttäjätunnukseen oon kokeillut molempia, sekä nimimerkkiä että sähköpostiosoitetta, mikään ei mene läpi...
Ihmettelee..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla