Lue keskustelun säännöt.
Päiväkotilasten vanhemmat, millaisia vanhempien tapaamisia teillä on ollut?
13.06.2008 |
Tultiin mieheni kanssa juuri vanhempien terassitapaamiselta ja meillä oli tosi hauskaa. Ei "käsitelty" mitään vaan juttu lensi.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla