Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein pari päivää sitten

Vierailija
24.06.2008 |

positiivisen raskaustestin.



Olo ja tunnelma on jokseenkin sekava. Vauva oli aikamoinen yllätys, en kuitenkaan halua sanoa, että vahinko.



Toisinaan vauvan tulo ahdistaa ja pelottaa, välillä olen ihan onnellinen asiasta. Lapsi on meidän ensimmäinen emmekä oikein tiedä odottaa. Kenelläkään kavereilla ei ole vielä lapsia. Minä sain juuri graduni ja näin ollen opiskeluni valmiiksi, miehellä menee vielä varmaan ainakin kolme vuotta.



Onko kenestäkään tuntunut tältä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun vauva on tulossa. Nuo tunteet ovat ihan normaaleja; eihän kukaan äidiksi ja isäksi tuleva tiedä kun on ensimmäinen lapsi tulossa, mitä on tulossa. Ja se varmasti aiheuttaa kaikenlaisia tunteita... Itse raskaaksi tultuani pohdin mm. osaanko sitten varmasti ja olenko hyvä äiti ja tuhatta muuta asiaa.



Ja hyvin kaikki on mennyt ja varmasti menee teilläkin!



Onnea vielä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän