Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkas paljon täälä on kasvissyöjiä? Ovatko lapsenne myös?

Vierailija
28.10.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättää.

Vierailija
2/7 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mies ja lapset ovat aika pitkälle kasvissyöjiä. Punaista lihaa syövät todella harvoin. Kalaa ja kanaa toisinaan. Itse en tee koskaan lapsille liharuokia, enkä osta valmista, ainoastaan voin mikrossa lämmittää liha/kana/kala ruokapiltin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saavat syödä lihaa, jos haluavat. Tarkoitan, että vauvoille annoin liha-kalasoseita jne. Itse en kyllä liharuokia tee, mistäs tietäisin millaisia niistä tulisi.

Vierailija
4/7 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on aikamoisen " lihansyöjä" eli tässä asiassa näkemykset poikkeavat toisistaan.. Lapsia ei vielä ole ja toivon, että asiasta ei kehkeydy hirveää sotaa.. Tuntuu vaan jotenkin oman eettisen näkemyksen vastaiselta syöttää lapselle lihaa. Minulle olisi kohtalaisen ok, jos edes luomulihaa olisi, ja onhan niitä sellaisiakin lastenruokia, mutta aika harvassa..



Miten olette ratkaiseet ongelman?

Vierailija
5/7 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on kolme.

Vierailija
6/7 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: eräa vege jonka mies ei ole (en siis muista numeroani) =)

Vierailija:


Meillä mies on aikamoisen " lihansyöjä" eli tässä asiassa näkemykset poikkeavat toisistaan.. Lapsia ei vielä ole ja toivon, että asiasta ei kehkeydy hirveää sotaa.. Tuntuu vaan jotenkin oman eettisen näkemyksen vastaiselta syöttää lapselle lihaa. Minulle olisi kohtalaisen ok, jos edes luomulihaa olisi, ja onhan niitä sellaisiakin lastenruokia, mutta aika harvassa..

Miten olette ratkaiseet ongelman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tosin enemmän vakaumukselliselta pohjalta. Minulle saattaa upota kylässä lihaakin jos tarjotaan ja mies mulkaisee pahalla silmällä ja saattaa päivitellä takinkääntäjäksi. ;) Siihen olen tottunut...Kovasti mies koittaa painostaa minua enemmän vakaumuksellisuuteen ja että osaisin kieltäytyä lihasta vaikka sitä tyrkytetään. Minulle vaan tuottaa kilttinä ihmisenä vaikeuksia olla " epäkohtelias" kylässä vaikka kyse olisi millaisesta vakaumuksesta...Olen muutenkin huono pitämään puoliani. :/ Mies ei kyllä muuta teekään kuin korostaa omia ajatuksiaan ja perustelee muille valintojaan.

Lapset syövät kyllä mummiloissa kanaa ja lihaa ja mies inhoaa sitä. Näkee punaista jos mummilasta tullessaan lasten hoitolaukusta löytyy joku nestlen purkki tms. Itse olen miehen kannalla myös, mutta tosiaan...en viitsi aiheuttaa sotaa vanhempiemme välillä huomauttelemalla heidän ruoka-valinnoistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä