Mitä tekisit jos naapurin poika tuo koulusta
porukan hakkaamaan ja potkimaan sun ovee?
Näin kävi, oon neuvoton, yksin asuva nainen.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Poliisille 112 soitto. Tuo on kotirauhan häirintä, mahdollisesti myös laiton uhkaus.
Ei ole, se on nepponen.
Menisin parvekkeelle odottamaan, että meteli loppuu
Ihan mahtava kuulla etteivät lapset istu ruutu kädessä vaan vähän vielä keppostelee kuten vanhoina hyvinä aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisin tänne asiasta.
Niin minäkin tekisin.
Älkää viittikö jaksaa.
Ihan oikeasti.
Miksi ovat ottaneet sinut kohteekseen?
Yrittäisin selvittää sen ja puhua pojille. Ellei lopu, niin vanhempiin yhteys. Rikosilmoitus ihan viimeisenä keinona, mutta lähtisin tosiaan ensimmäiseksi tästä keskusteluyhteyden hakemisesta.
Ota kuba ja välitä se tuntemallesi Miehelle, joka opettaa porukan tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtava kuulla etteivät lapset istu ruutu kädessä vaan vähän vielä keppostelee kuten vanhoina hyvinä aikoina.
Tuo ei ollut mitään keppostelua, vaan tarkoituksellista häirintää. Kuriton kakara, toinen vanhemmista ei suomalainen. Auttaisko yhteyden otto kouluun? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Pippurisuihketta päin näköä
Meinaat että sellaisen saa luvan sillä perusteella että saa sumutella lapsia?
On huomattavasti
tervehenkisempiä alustoja
kuin tämä. En suosittelisi
kenellekään tätä palstaa
muutamaa minuuttia enempää
per vrk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ollut mitään keppostelua, vaan tarkoituksellista häirintää. Kuriton kakara, toinen vanhemmista ei suomalainen. Auttaisko yhteyden otto kouluun? Ap.
Koulu ei periaatteessa ole vastuussa vapaa-ajalla tapahtuneesta toiminnasta. Mutta voihan sitä kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäisin selvittää sen ja puhua pojille. Ellei lopu, niin vanhempiin yhteys. Rikosilmoitus ihan viimeisenä keinona, mutta lähtisin tosiaan ensimmäiseksi tästä keskusteluyhteyden hakemisesta.
Rikosilmoitus ihan ensimmäisenä. Aina. Sillä saa keskusteluun tarvittavan painon. Rikosilmoituksen voi aina sitten perua, jos lapsi tulee tarpeeksi nöyränä pyytämään anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Pojan perheelle ei voi puhua, oon yrittänyt muusta häiriköinnistä johtuen. Ap.
Isännöitsijään yhteyttä, joka kerta kun häirintää tapahtuu.
Jää kytikselle ja kun kakrut ovat lähellä ovea tempaise se auki ihan täysiä. Jälkeenpäin voit selitellä että oho miten mä en yhtään huomannut noita syöksyin kämpästä ulos ampiaista pakoon olen näet hengenvaarallisesti allerginen. Halutessasi voit vielä ihmetellä mitä he edes notkuvat sun oven takana.
Ota kuva. Ota yhteys kouluun. Tarvittaessa rikosilmoitus.
Yhteys isännöitsijään, jos talon asukas ja että ulko_ovet lukitaan.
Ota isokokoinen tuttu kylään, joka voi avata oven sopivalla hetkellä. Ehkä siihen loppuu kiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojan perheelle ei voi puhua, oon yrittänyt muusta häiriköinnistä johtuen. Ap.
No sitten rikosilmoitus. Onko mitään ideaa, miksi häiriköivät? Onko ihan sattumaa vai onko ollut jotain konfliktia aikaisemmin?
Poliisille 112 soitto. Tuo on kotirauhan häirintä, mahdollisesti myös laiton uhkaus.