Lue keskustelun säännöt.
Onko muita, joista oma koira tuntuu TODELLA RASITTAVALTA?
10.11.2006 |
Jos niin miksi?
Meillä 4v vahtija, joka rauhottuu vasta, kun isäntä tulee kotiin. Odottaa, haukkuu, kuulee jotain ja haukkuu entistä enemmän, haukkuu kun puhelin piippaa jne.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla