Lue keskustelun säännöt.
Mitä mun seksuaalikasvatuksessa on mennyt vikaan, kun pystyn harrastamaan seksiä miesten JA naisten kanssa?
04.11.2006 |
Siis oon miettinyt ihan oikeasti, että onko mut jotenkin kasvatettu tms siihen, että seksiä voi harrastaa molempien sukupuolten kanssa? En muista yhtään mitään sellaisia keskusteluja, mutta mistä nää yllykkeet kumpuavat? Nuoruuden ekoista kokeiluista vai mistä hitosta?
Kommentit (3)
Se vaan tuntuu susta luonnolliselta. Sä teet niin kuin susta hyvältä tuntuu. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos olisin erilainen ihminen, voisin ehkä harrastaa seksiä naisen kanssa, mutta en usko että haluaisin parisuhdetta naiseen.
tuskimpa homojakaan on opetettu homoilemaan. niin tuskimpa bi seksuaalejakaan on kukaan opettanut. Etteköhän te kuulu luonnonoikkuihin.
T: luonnonoikun pikkusisko