Lue keskustelun säännöt.
Kiva iltapala tänään mulle ja miehelle?
27.10.2006 |
Hei, mikä olisi kiva iltapala meille tänään? Ei liharuokaa, ei tortilloja. Ideoita? Voisimme juoda ruuan kanssa pullon valkoviiniä ja polttaa kynttilöitä... :)
Kommentit (2)
Tuota fondyytä olen miettinytkin, kas kun en nyt muistanut! Meillä on patakin, sitä siis! Onko vinkkejä siihen?ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja muuta " sormiruoka" .
Fonduekin voi olla kiva (siis lihaton versio)