Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Montako aloitusta teet AV:lle päivässä? Entä montako viestiä lähetät?

Vierailija
03.11.2006 |

Teen viitisen aloitusta, viestejä lähetän parikymmentä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä teen jotain ihan tyhmiä aloituksia ja välillä ihan asiaakin ;)

Vierailija
2/4 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailen kyllä aika ahkerasti, jos on kiinnostavia ketjuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihan asiallisia aloituksia, tai ainakin on tarkoitus sellaisiin. Joku aika sitten tosin muotoilin kysymyksen tosi hassusti ja ja kysyin Raskaana olevien vadelmien keittämisestä johon sain heti iloisia vastauksia joissa kysyttiin mm. vadelmien raskausviikkoja :D!



Toki selvisi itse asiakin, että ulkomaisia vadelmia pitää kiehauttaa noin 2 min, oli sitten itse tai vadelmat raskaana tai sitten ei ;).

Vierailija
4/4 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaan n.5krt päivässä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän