Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys av-mammoille palstailun päättymisen kunniaksi!

27.10.2006 |

Olen palaamassa maanantaina töihin, joten riemukas av-palstailuni jos ei nyt lopu, niin ainakin vähenee reilusti. Tämän päiväisten keskustelujen innoittamana kysynkin, millaisen kuvan olette minusta saaneet. Millainen on pisamanenä? :-D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tainnut lukea juttujasi lainkaan... että niin kiinnostava =)

Vierailija
2/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen kuva, että kaikki nicilliset vastaavat harkiten ja kivasti. Me vierailijat ollaan sitten luku toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa mä en tarvitse egon pönkitystä, sillä arvelinkin, että vastaatte näin! :-D Starlight murehti sitä, että palstalaiset oikeasti tunnistavat toisiaan. Voihan olla, että joku niin tekeekin, mutta mä olen ollut täällä parin kuukauden aikana paljon ja kertonut kaikenlaista henkilökohtaista, mistä mut voitaisiin tunnistaa. Sen sijaan, kukaan ei edes muista mun juttujani :-D.

Vierailija
4/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka täällä viikottain, joskus päivittäin pyörin. Yleensä kyllä aktiivisimmat nikit jää mieleen, siis Stella, Risis, Louise, Fletch yms.