Näin pakkasten alkaessa, mikä teillä lämmitysmuotona kodissa?
Meillä suorasähkö, leivari ja ilmalämpöpumppu tasaamassa lämpöä :)
Kommentit (11)
viime talvena myös meillä sähkön kulutus oli tosi pientä kun poltettiin ahkerasti puilla. Mukavaa puuhaa sanon mä.
Pari viikkoa sitten asennettiin toinen ilmalämpöpumppu ja laskimme, että se maksaa itsensä säästyneenä sähkönä kolmessa vuodessa takaisin.
asunto on kaukolämmössä, me ei ruveta maksamaan joka kuukausi useiden satojen eurojen sähkölaskuja.
2. asunnolla puuliesi, pönttöuuni ja yläkerrassa patterit. Yläkertaan ollaan hankkimassa kaminaa.
en käsitä huonosti piilotettua alentuvaa suhtautumistasi.
Vierailija:
asunto on kaukolämmössä, me ei ruveta maksamaan joka kuukausi useiden satojen eurojen sähkölaskuja.
Vierailija:
me ei ruveta maksamaan joka kuukausi useiden satojen eurojen sähkölaskuja.
Ilmalämpöpumppua suunnitteilla. Onko se tosiaankin maineensa veroinen? Minkälaisia kokemuksia siitä on?
maksathan siitä yhtiövastikkeessakin. Kyllä se valitettava tosiasia on, että jos yksikin lämmitysmuoto kallistuu, niin kallistuu kaikki perässä.
Ilmalämpöpumppu suunnitteilla, saapa nähdä ehtiikö täksi talveksi.