Lue keskustelun säännöt.
Kaunpungin rekrytoinnista tietäviä?
27.10.2006 |
Kuinka kauan menee, että valitulle soitellaan?
Mä kävin haastattelussa jokin aika sitten ja kuulemma tällä viikolla valinta esitetään kaupunginjohtajalle. Soitteleekohan ne heti valitulle vai onko niillä vielä jotakin paperimuodollisuuksia? Eli joko voin heittää toiveet kaivoon tänään vai voisiko venyä ensi viikolle?
Kaunis kiitos!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla