Lue keskustelun säännöt.
Tapaan pian...
03.07.2015 |
sen puoliksi romanin. Voin olla lähellä ja pussailla, mutta vakava suhde... en pysty :( Tuntuisi että tuottaisin pettymyksen vanhemmilleni, ja muutenkin...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:35"]sen puoliksi romanin. Voin olla lähellä ja pussailla, mutta vakava suhde... en pysty :( Tuntuisi että tuottaisin pettymyksen vanhemmilleni, ja muutenkin...
[/quote]