Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Omenavaratalo :D
25.06.2015 |
http://www.iltalehti.fi/muoti/2015062219912199_mu.shtml
Kyllä joo ja me naisetko uskotaan kaikki mitä toimittajat väittää??
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:18"]
Mä luin että omenatavaratalo ja mietin et mitä helvettiä
[/quote]
Sama :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kahdessa alimmassa kuvassa on suora vartalotyyppi eikä V ja omena.
Onks tää joku omenoiden turvakoti vai mikä ihme?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:18"]
Mä luin että omenatavaratalo ja mietin et mitä helvettiä
[/quote]
No, ei tuo ap:n kirjoitusasu "omenavaratalo" ihan kauhean paljon järkevämpi ole. Varatalo??
Alue: Aihe vapaa
Mä luin että omenatavaratalo ja mietin et mitä helvettiä